LOGÓ – ARCULAT TERVEZÉS

Az ember meglát egy logót, azonnal asszociál. Ezzel már kiváltunk egy érzelmet, egy ingert a leendő és meglévő ügyfeleinkből!
Emlékezni fognak a logóra, mikor majd épp azt keresi amire pont a vállalkozásunk a megoldás!
A logó illetve arculatunk mutatja igényességünket vállalkozásunk iránt, hiszen ,,felöltöztettük,, Nevet, arculatot kapott. -> Ezzel egyedivé vált és még jobban magunknak érezhetjük és ezzel egyfajta pozitív kisugárzást, magabiztosságot mutatunk ügyfeleink felé!

Milyen legyen egy logó?

Tükröznie kell a vállalkozót/ céget , a termékét , illetve a szolgáltatását.
Legyen letisztult, egyértelmű, első gyors pillantásra is tudják az emberek kiragadni a lényeget.
Ne másoljunk, megvan mindenkiben az egyediség és ezt a logókra is áttudjuk ruházni.
Időtállónak kell lennie, ezért nem érdemes az adott év színkódjaival babrálni, hiszen egy év múlva az már pont nem lesz ,,divatos,,.
Két- három színnél nem érdemes többet feltüntetni, mert elveszhet a lényeg.
Saját logódat feltüntetheted arculati elemeiden, mint pl.: névjegykártya, szórólap, plakát, mappa toll, termékcsomagolás stb…
Logód segíteni fog felépíteni, megismertetni és fenntartani a márkádat, ez a vevő bizalom építés alapja!